Tvorba jednoduchých aplikací
Tvorba jednoduchých aplikací
Tvorba jednoduchých aplikací
Vytváříme aplikace na míru, které zefektivňují každodenní činnosti, automatizují rutinní úkoly
a šetří náklady na vývoj.
Vytváříme aplikace na míru, které zefektivňují každodenní činnosti, automatizují rutinní úkoly a šetří náklady na vývoj.
Poznáváte se v těchto scénářích?
Poznáváte se v těchto scénářích?
Poznáváte se v těchto scénářích?
01
Neustále hledáte kontakty
Chybí vám jednoduchý nástroj na evidenci a správu kontaktů, který by nahradil tabulky a listy v Excelu. Vaše kontakty jsou rozptýlené na různých místech, což znesnadňuje přehlednost a sledování historie komunikace.
Potýkáte se s neefektivní komunikací, neustálým přeposíláním verzí dokumentů e-mailem a omezeným lokálním úložištěm souborů. To vede ke ztrátě času, nedorozuměním a opakujícím se chybám.
Vytvoříme pro vás jednoduchou aplikaci, kde každý kontakt bude mít svůj vlastní záznam
s klíčovými informacemi, jako je jméno, pozice, historie komunikace a plánované follow-upy. Aplikace umožní týmu snadno filtrovat kontakty, přidávat poznámky a plánovat další kroky.
To vám zjednoduší práci a zvýší efektivitu správy kontaktů.
Vytvoříme pro vás jednoduchou aplikaci, kde každý kontakt bude mít svůj vlastní záznam s klíčovými informacemi, jako je jméno, pozice, historie komunikace a plánované follow-upy. Aplikace umožní týmu snadno filtrovat kontakty, přidávat poznámky a plánovat další kroky. To vám zjednoduší práci
a zvýší efektivitu správy kontaktů.
Díky Google Workspace získá váš tým sdílený přístup k dokumentům, uložišti, kalendářům a nástrojům pro spolupráci v reálném čase. Naše školení zajistí, že zaměstnanci rychle
a efektivně přejdou na nový systém.
02
Zmatky ve stavu zakázek
Chybí vám přehledný nástroj pro sledování objednávek a stavu zakázek. Informace o zakázkách jsou roztroušeny v e-mailech nebo ručně zapsaných poznámkách, což způsobuje zmatky a zpoždění.
Váš obchodní tým nemá přehled o zákaznících a obchodních příležitostech. To způsobuje blokování obchodních šancí
a neefektivní rozvoj.
Váš obchodní tým nemá přehled
o zákaznících a obchodních příležitostech. To způsobuje blokování obchodních šancí
a neefektivní rozvoj.
Vytvoříme pro vás aplikaci, kde lze každou zakázku snadno sledovat podle stavu, termínů
a odpovědných osob. Váš tým bude mít v reálném čase přehled o tom, v jaké fázi se zakázka nachází, zda čeká na materiál nebo je připravena k expedici. Automatizovaná upozornění na blížící se termíny pomohou eliminovat zpoždění a zpřehlední celý proces.
Vytvoříme pro vás aplikaci, kde lze každou zakázku snadno sledovat podle stavu, termínů a odpovědných osob. Váš tým bude mít v reálném čase přehled o tom, v jaké fázi se zakázka nachází, zda čeká na materiál nebo je připravena k expedici. Automatizovaná upozornění na blížící se termíny pomohou eliminovat zpoždění a zpřehlední celý proces.
Vytvoříme pro vás aplikaci, kde lze každou zakázku snadno sledovat podle stavu, termínů a odpovědných osob. Váš tým bude mít v reálném čase přehled o tom, v jaké fázi se zakázka nachází, zda čeká na materiál nebo je připravena k expedici. Automatizovaná upozornění na blížící se termíny pomohou eliminovat zpoždění
a zpřehlední celý proces.
03
Úkoly v e-mailech a chatech
Interní úkoly zadáváte prostřednictvím e-mailů nebo chatů, což často vede k tomu,
že se úkoly přehlížejí nebo zapomínají. Tým potřebuje jednoduchý nástroj pro zadávání
a sledování úkolů.
Váš účetní tým tráví spoustu času ručním přepisováním
a kontrolou faktur, což zpomaluje práci a zvyšuje riziko
chyb při zadávání dat.
Váš účetní tým tráví spoustu času ručním přepisováním a kontrolou faktur, což zpomaluje práci a zvyšuje riziko chyb při zadávání dat.
Vytvoříme vám aplikaci na zadávání a sledování úkolů, kde bude každý úkol přehledně zapsán s termínem dokončení, odpovědnou osobou a prioritou. Aplikace umožní členům týmu snadno sledovat, kdo je za co odpovědný a kdy má být úkol dokončen. Automatizace zajistí upozornění na blížící se termíny, což zvyšuje zodpovědnost a efektivitu v týmu.
Co od nás získáte
Co od nás získáte
Co od nás získáte
Jednoduché aplikace
na míru
Vytváříme jednoduché low code / now code aplikace pomocí platforem, které umožňují rychlý vývoj s minimálním programováním. Tyto aplikace mohou být rychle přizpůsobeny vašim potřebám, aniž by byly náročné na zdroje, a vaše firma získá přesně takové řešení, jaké potřebuje.
Snižování nákladů
Díky low code a no code vývoji se výrazně snižují náklady na tvorbu a údržbu aplikací. Místo dlouhého a nákladného vývoje tradičními metodami vám poskytneme aplikace, které splní účel efektivně a ekonomicky.
Na míru individuálních potřeb a cílů vaší firmy pro vás můžeme navrhnout a vytvořit jednoduché aplikace s využitím no-code / low-code platforem.
Úspora času
Naše aplikace jsou navrženy tak, aby zjednodušily a automatizovaly každodenní činnosti. Tím šetří čas vašemu týmu, který může věnovat strategičtějším činnostem,
a přispívají k hladkému
a efektivnímu chodu firmy.
Optimalizace firemních procesů, které pomůžeme navrhnout a implementovat pro maximální výkonnost vašeho týmu.
Získejte spolehlivého průvodce
na cestě k digitální transformaci
Proč házet peníze z okna? S našimi zkušenostmi víme, jak navrhnout a zavést strategii, která váš byznys skutečně posune. Zjednodušíme práci vám i vašemu týmu a nastavíme procesy tak, aby vaše značka rostla a reflektovala vaši vizi.
© ADEO DIGITAL, s.r.o.
Získejte spolehlivého průvodce
na cestě k digitální transformaci
Proč házet peníze z okna? S našimi zkušenostmi víme, jak navrhnout a zavést strategii, která váš byznys skutečně posune. Zjednodušíme práci vám i vašemu týmu a nastavíme procesy tak, aby vaše značka rostla a reflektovala vaši vizi.
© ADEO DIGITAL, s.r.o.
Získejte spolehlivého průvodce na cestě k digitální transformaci
Proč házet peníze z okna? S našimi zkušenostmi víme, jak navrhnout a zavést strategii, která váš byznys skutečně posune. Zjednodušíme práci vám i vašemu týmu a nastavíme procesy tak, aby vaše značka rostla a reflektovala vaši vizi.
© ADEO DIGITAL, s.r.o.